Tijdens de Week van de Zorg werd ons team door Signifeye aangenaam verrast met een attent gebaar! We ontvingen een zakje chocolaatjes om mee naar huis te nemen, uit respect voor collega’s die vasten, samen met een persoonlijk kaartje voor het hele team.
Een klein gebaar, maar wel een dat we enorm waarderen. Elke dag werken we samen om onze patiënten de best mogelijke oogzorg te bieden. Het geeft altijd voldoening om te merken dat deze inzet wordt opgemerkt en gewaardeerd.
We zijn trots op ons team en dankbaar dat we deel uitmaken van een netwerk dat niet alleen om patiënten geeft, maar ook om zijn mensen.